Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Translate the blog

Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011

www.toolstore.gr

WWW.TOOLSTORE.GR

Η ακόλουθη κριτική δεν είναι διαφήμηση. Περιγράφει πραγματικές εμπειρίες.

Από το www.toolstore.gr έχω ψωνίσει δύο φορές ως τώρα. Έχω τις καλύτερες εντυπώσεις από αυτό το μαγαζί. Πουλάει παντώς είδους ηλεκτρικά εργαλεία και πολύ καλά σκαρπέλα ξυλογλυπτικής.

1η παραγγελία:
Πρώτα απ' όλα, σημείωσα την ταχύτητα με την οποία απάντησε ο κ. Μιχάλης Παπαϊωάννου, ιδιοκτήτης. Είχα κάνει μια ερώτηση, μέσω e-mail, για κάποιο πρόβλημα που είχα με την παραγγελία ενός εργαλείου, το οποίο  είχα βρει  σε καλή τιμή στο www.toolstore.gr. Είμαστε συνηθησμένοι τα ηλεκτρονικά καταστήματα του εξωτερικού να μας απαντούν με την ίδια ταχύτητα περίπου, αλλά για τα ελληνικά δεδομένα αυτό μου έκανε πολύ καλή εντύπωση.

Στη συνέχεια, σημείωσα το πόσο συνεπής ήταν ο ιδιοκτήτης. Η απάντησή του στην ερώτησή μου, ήταν ότι δεν μπορούσα να παραγγείλω το συκεκριμένο εργαλείο γιατί δεν ήταν διαθέσιμο (το έγραφε στη σελίδα αλλά εγώ δεν το είχα δει). Με ρώτησε αν ήθελα να μου το φέρει στην αναγραφόμενη τιμή. Όρισε την ημέρα που θα το είχε στο μαγαζί του και θα μπορούσα να το παραγγείλω ηλεκτρονικά. Ήμουν σίγουρος ότι θα έπρεπε να περάσω μια δύσκολη διαδικασία, γνωστή από άλλες περιπτώσεις, όπου θα τηλεφωνούσα σχεδόν καθημερινά για βλέπω τι γίνεται με τις καθυστερήσεις. Έκανα λάθος! Την ημέρα που είχε οριστεί, έλαβα mail ότι το προϊόν ήταν εκεί. Φρόντισε μάλιστα, ο κ. Παπαϊωάννου να το κάνει διαθέσιμο στη σελίδα κάποια προσυμφωνημένη ώρα ώστε να μην προλάβει και το πάρει κάποιος άλλος. Την επομένη της παραγγελίας, έγινε η αποστολή του πακέτου.

2η παραγγελία:
Τη δεύτερη φορά που είχα επαφή με το www.toolstore.gr ήταν όταν ένα συγγενικό μου πρόσωπο χρειάστηκε ένα χορτοκοπτικό. Θυμόμουν ότι είχα δει ένα στο toolstore, το οποίο έκανε για τη δουλειά και είχε και τη σωστή τιμή.  Έστειλα, λοιπόν, την παραγγελία μου. Μετά από λίγο, χτύπησε το τηλέφωνό μου. Ήταν ο κ. Παπαϊωάννου. Ο άνθρωπος μου τηλεφώνησε και μου είπε:

 "-Κύριε Ασπράκη βλέπω ότι παραγγείλατε το ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ χορτοκοπτικό. Το έχω στο μαγαζί αλλά θέλω να ξέρετε ότι αν πάθει κάτι, είναι δύσκολο να βρεθούν ανταλλακτικά. Αν θέλετε να ακυρώσουμε την παραγγελία, δεν έχω πρόβλημα."

Νομίζω πως οτιδήποτε κι αν γράψω μετά από αυτό, θα είναι περιττό. Είμαι 100% ευχαριστημένος και δεν έχω μέχρι στιγμής τίποτε αρνητικό να γράψω.

Κριτικές προμηθευτών

Λαμβάνω πολλά e-mail στα οποία με ρωτάτε από πού αγοράζω τα σκαρπέλα μου κι αν έχω να προτείνω κάποιο μαγαζί. Αυτό μου έδωσε την ιδέα να ξεκινήσω μια ενότητα αναρτήσεων στην οποία θα περιγράφω τις εμπειρίες που είχα από τα μαγαζιά από τα οποία έχω αγαράσει εργαλεία για το εργαστήριό μου. Ελπίζω αυτές οι αναρτήσεις με τις κριτικές μου να σας βοηθήσουν.

Οι ανατήσεις αυτές θα έχουν την ετικέτα "κριτικές προμηθευτών"